به همت گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان؛
«بوستان توانا» به بهره‌برداری رسید

صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) شهرداری کرمان، «بوستان توانا» که به همت گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کرمان‌آنلاین، شهردار کرمان در آیین بهره‌برداری از این بوستان گفت: گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان، به صورت دلی و اعتقادی کار می‌کنند.
سیدمهران عالم‌زاده فرمانده قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) شهرداری کرمان افزود: در شهرداری کرمان دنبال راهی بودیم که بتوانیم از طرق مختلف در مجموعه‌هایی که نمی‌توانیم به‌صورت اداری خدمت‌رسانی کنیم، به اندازۀ بضاعت‌مان در انجام امور خیر سهیم باشیم که خوشبختانه با استقبال تعدادی از پرسنل خیّر شهرداری، گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان تشکیل شد.
وی ادامه داد: گروه جهانی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان، مشارکت ویژه‌ای در امور خیریه دارند و فعالیت‌های مطلوبی انجام می‌دهند.
شهردار کرمان با بیان اینکه کسانی که در امور خیریه و کمک به دیگران فعالیت می‌کنند، مورد توجه خداوند هستند، گفت: هر شخصی که در این مسیر بیشتر تلاش کند، بهرۀ اُخروی بیشتری خواهد برد و اَجر بیشتری دارد.
عالم‌زاده افزود: برای همۀ افرادی که در این گروه جهادی و دیگر خیریه‌ها فعالیت می‌کنند، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
معاون سازندگی قرارگاه جهادی کریم اهل بیت (ع) شهرداری کرمان نیز در این مراسم، با اشاره به نیت خیر شهردار کرمان در کمک به مؤسسات خیریه، ایتام و انجام امور خیر، گفت: بر همین اساس، تعدادی از همکاران به‌صورت دلی پای کار آمده‌اند و در این زمینه اقدامات خداپسندانه‌ای انجام می‌دهند.
مهدی نیکویی ادامه داد: بوستان «توانا» نیز به همت گروه جهادی کریم اهل بیت(ع)، در مجموعۀ خیریه «توانا» که به بچه‌های کم‌توان جسمی‌، حرکتی و ذهنی تعلق دارد، ساخته شده است.
وی افزود: این بوستان با زیربنای750 مترمربع، در مدت 30 روز کاری ویژۀ توان‌یابان این مرکز طراحی و ساخته شد.
معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان با بیان اینکه این بوستان دارای مبلمان پارکی، دو آلاچیق و آب‌نماست، به کاشت200 نوع درخت شامل زیتون خوراکی، زیتون تلخ، اقاقیا و انواع بید و 200 عدد انواع گل شامل گل‌های فصلی، شب‌بو، رزماری و گل رُز اشاره کرد و گفت: حدود 650 مترمربع فرش موزاییک نیز در این بوستان اجرا شده است.
نیکویی افزود: 380 مترمربع جدول‌گذاری، نقاشی و ساخت المان، از دیگر اقدامات انجام‌شده در بوستان «توانا» است.
وی در پایان، از اعضای گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.