به همت قرارگاه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان؛
بوستان «شهید چیره» در روستای «حرمک» به بهره‌برداری رسید

شهردار کرمان گفت: بوستان کودک «شهید چیره» روستای «حرمکِ» بخش «گلباف» از توابع شهرستان کرمان که توسط قرارگاه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان ساخته شده، به بهره‌برداری رسید.
به گزارش کرمان‌آنلاین، سیدمهران عالم‌زاده امروز در آیین بهره‌برداری از این بوستان که با حضور امام جمعه گلباف برگزار شد، با بیان اینکه یکی از وظایف این قرارگاه، خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخودار است، گفت: این بوستان در راستای توسعه فضای سبز و امکانات رفاهی در مناطق کم‌برخوردار، همزمان با چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت قرارگاه جهادی کریم اهل بیت(ع) و همکاری حجت‌الاسلام عبدالرشیدی، امام جمعه گلباف و نیروهای بسیجی این روستا، ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.
فرمانده قرارگاه جهادی کریم اهل بیت(ع) با اشاره به بازدید همکاران این قرارگاه، از روستای «حرمکِ» بخش «گلباف»، در تاریخ نهم بهمن‌ماه بیان کرد: در این بازدید، مناسب‌ترین محل برای ساخت این بوستان جانمایی شد و قرارگاه عملیاتی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان در کمترین‌زمان ممکن با یک عملیات جهادی آن را ساخت.
عالم‌زاده خاطرنشان کرد: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، کمیته عمران و سازندگی این قرارگاه، براساس امکانات موجود، ضمن طراحی، ساختِ بوستان کودک «شهید چیره» در این روستا را آغاز کرد و امروز این بوستان به بهره‌برداری رسید.
وی بیان کرد: ۹۰ درصد از امکانات و اقدامات برای ساخت این بوستان، توسط گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان تهیه و انجام شده است.
شهردار کرمان افزود: روستای «حرمک» در فاصلۀ 50 کیلومتری بخش «گلباف» و در مسیر گردشگری آبشار «کشیت» واقع شده و علی‌رغم اینکه در طول فصل پاییز و زمستان، دارای گردشگر بومی و غیربومی است، از لحاظ امکانات رفاهی در سطح روستاهای کم‌برخوردار استان محسوب می‌شود.
عالم‌زاده ادامه داد: از آنجاکه یکی از نیازهای فرهنگی هر منطقه، وجود فضایی مناسب برای بازی کودکان است و کودکان روستا از این مهم محروم بودند و با توجه به اینکه قرارگاه عملیاتی کریم اهل بیت(ع) شهرداری کرمان، درصدد ساخت بناهای ماندگار و مورد نیاز در مناطق محروم استان است؛ بنابراین، ساخت بوستان کودک «شهید چیره» در روستای «حرمک»، در دستور کار قرار گرفت.
وی کودکان را آینده‌سازان کشور و توجه به نیازهای آن‌ها را جزو برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه‌ها دانست و گفت: باتوجه به اهمیت موضوع و بازدید میدانی، مجاورِ ساختمان «امام‌زاده زید ابن محمود»، سکوبندی‌هایی با پوشش درختان خرما وجود داشت که محل مناسبی برای ساماندهی و ساختِ بوستان کودک بود.
شهردار کرمان بیان کرد: امیدواریم ساخت این بوستان، باعث ایجاد شادابی، نشاط و سلامتِ کودکان این منطقه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.